Artwork, Drawings

Cocoon : Awakened

8 thoughts on “Cocoon : Awakened”

  1. Madmoiselle Petit, imi demonstrezi din nou ca esti priceputa la desen :)
    Daca acesta este stilul tau general de “a crea”, atunci chiar mi-ar face placere sa am un tablou de-al tau.
    Facem un pact: daca vei deveni faimoasa si iti vei deschide propria galerie de arta, atunci eu voi fi cel care va achizitiona prima opera. De acord? :)

    Like

    1. Monsieur Robert, iar tu imi demonstrezi ca iti place ce “creez” si daca voi deveni faimoasa si voi deschide propria galerie de arta, cu siguranta vei fi cel care va achizitiona prima opera :D
      Iti multumesc pentru apreciere ! You made my day ! :D

      Like

      1. Ok then :) Am stabilit. Voi pastra un loc liber pentru tabloul tau.
        Pentru a ma asigura ca locul acela nu va sta gol prea mult timp, facem o mica modificare. Eliminam cuvantul “daca” si adaugam “cand”.
        “cand vei deveni faimoasa”…asa suna mult mai bine. Lasam la o parte elementul de probabilitate. :D
        O zi placuta in continuare!

        Like

      2. Cand locul tabloului va fi ocupat, promit ca acesta nu numai ca-ti va infrumuseta peretele, dar si viata ! :D
        Multumesc inca o data, iti doresc asemenea o zi placuta !

        Like

Leave a Reply

