Artwork, Drawings

Impure swan

Picture 003 (2)

Picture 004 (2)

Picture 003

Acum ceva timp, intr-un moment tragique de plictis, am luat o foaie si mi-am propus sa creez o lebada (prima imagine). Am ajuns la o forma simpla care nu-mi placea, parea prea gol, astfel am modificat-o ajungand la o lebada “impura”(a doua imagine). Insa intr-o dimineata, am luat foaia in mana si am inceput sa-i dau si mai multe umbre, intunecate pana la stele !

P.S. Scuzati calitatea imaginii si foaia mai mototolita.

4 thoughts on “Impure swan”

  1. hmm am avut in vis in care imi aparea coala de hartie pe care am desenat (in realitate)un peisaj animat,acest peisaj ajunsese la o gradinita unde educatoarele si copiii se foloseau de el ,il imprimasera sa creeze un tablou si diverse alte idei care m au umplut de bucurie,cred ca descoperirea acestei pagini si imaginea compusa de tine se datoreaza acelui vis,poate faptul ca uneori ma intristez si recurg la imaginatie pentru a ma optimiza este si un alt sens al visului,oricum ar fi imaginatia ne ajuta sa cream si sa dam un sens vietii si viselor noastre,pace
    desenul tau,:*

    Like

    1. Adesea visul reprezinta o lume mistica, plina de simboluri care trebuiesc descrifrate si de multe ori ne poate arata o parte din viitor. Ma bucur ca ai impartasit visul tau si te-a condus spre desenul meu ! :D O seara placuta in continuare !

      Like

  2. Acest desen imi aminteste de o intamplare interesanta din viata mea.
    Era la inceputul anului 2 de liceu. Profesoara noastra de “Istoria artelor” era diferita, asadar asteptam ca cea noua sa intre pe usa clasei.
    Dupa cateva momente de la sunetul clopotelului, o femeie foarte respectabila a pasit pragul incaperii. Avea o carte sub brat. Manualul nostru.
    Ne-a salutat zambind, s-a prezentat, iar apoi ne-a rugat sa deschidem cartile la pagina X.
    Intrebarea ei a fost urmatoarea: “spuneti-mi va rog, ce vedeti in acest tablou?”
    Am citit descrierea: “Nascita di Venere” – Sandro Botticelli. Hmmm…
    O colega mai indrazneata a ridicat mana si a raspuns: “o femeie care iese dintr-o scoica. in jurul ei se afla cateva personaje mistice”.
    Profesoara a privit-o pentru cateva secunde, a dat usor din cap, dupa care a continuat: “interesant raspuns…dar eu v-am intrebat ce vedeti in tablou. Nu ma refeream la imaginea in sine, ci la situatia prezentata de artist. Tabloul general.”
    S-a lasat linistea.
    Doamna a zambit usor, iar intr-un final a spus: “aceasta opera reprezinta frumusetea feminina. domnisoara din acest tablou exprima puritatea, perfectiunea si gratia unei femei. Va vad cam indecisi. Nu va faceti griji. O sa descoperim impreuna si celelalte detalii.”
    Din acel moment am inceput si eu sa fiu interesat de ceea ce exista dincolo de aparente. “There is always a reason”…pentru fiecare lucru din aceasta lume.
    Revenind la desenul tau…sunt sigur ca exista un motiv in spatele acestei creatii. Chiar daca “ai dat vina” pe plictiseala…totusi…mintea ta era pregatita sa exprime un concept clar.
    Madmoiselle…din nou…m-ai facut sa zambesc :)

    Like

    1. Imi place ce ai povestit, inseamna ca ai avut o profesoara buna de desen, o artista in sensul adevarat al cuvantului. Intotdeauna in spatele fiecarui desen sta un sentiment, o idee, o senzatie :D Insa aici am inceput sa dau linii si hasuri fara sa stiu care va fi finalul, iar restul a venit pe parcurs.
      P.S. Ma bucur ca te-am facut sa zambesti din nou, monsieur ! :D

      Like

Leave a Reply

